Karl Odent
Karl Odent

De aanpak van managementsituaties wordt telkens opnieuw geïnspireerd door een gedreven ondernemersgeest, met empathie en respect voor iedereen. Karl streeft op een energieke manier naar oplossingen, met zin voor structuur, doortastend, enthousiast en positief. Zijn stokpaardjes: online strategie & objectieven bepalen binnen Management Boards en communicatie naar alle betrokkene medewerkers, CRM, zoeken naar nieuwe projecten en de implementatie ervan.

Karl begeleidt ondernemers, managers en medewerkers om binnen hun organisatie op zoek te gaan naar 'sales opportuniteiten'. Met 15 jaar ervaring als extra troef. Zijn passie voor, en expertise in verkoop en salesmanagement in online projecten berusten op een buitengewone background en een uitzonderlijke ervaring. Een doorgedreven customercentrische-visie, evenals CRM -beschouwd als een tool en niet als een dogma, maar bovenal een oog voor gezond verstand en het talent om de juiste vragen te stellen.

Meer nog, om samen met uw team de beste antwoorden erop vinden. De klant staat telkens centraal. De methode steunt op een solution selling-methodiek.

website: http://www.conversionz.be

Investeer eens in een koerspaard!

Een keer per jaar in de paddock staan op Waregem Koerse of in de zomermaanden je geluk uitproberen op de renbaan van Oostende kan wel eens leuk zijn. Maar wat als je je ogen gericht hebt op de...

Wat doet een rentmeester?

Vastgoed kopen is één ding, daarna komt het erop aan je panden professioneel te beheren. Heb je er zelf weinig kaas van gegeten, weet dan dat je hiervoor beroep kunt...