Oh oh, Ad Blocker gedecteerd!
Het lijkt erop dat je een Ad Blocker gebruikt op De Beleggersgids. Gelieve de Ad Blocker uit te schakelen en advertenties toe te laten op onze website. De Beleggersgids is afhankelijk van inkomsten uit advertenties om jou alle artikels gratis te brengen. Gun je ons geen inkomsten? Ga verder

Met de start van de lente en de zomer in aantocht verschijnen de terrassen opnieuw in het straatbeeld. Belgen zijn volgens een studie* in opdracht van het AB InBev merk Hoegaarden fervente terrasbezoekers. Zij willen er ook steeds langer genieten, met minder alcoholconsumptie. Daarom vergroot AB InBev het Hoegaarden aanbod uit met een alcoholvrije Radler in twee smaken: Lemon & Lime en Agrum.

356 lezers bereikt
De Beleggersgids Redactie

1. Like onze Facebook pagina
2. Volg ons op Twitter
3. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven
4. Plaats een berichtje op ons forum

De Beleggersgids

Heldere en begrijpbare kennis, inzichten, inspiratie en nieuws over investeren in vastgoed, beleggingen, investeringen en geld.

Al 8.011 abonnees en groeiend

Top
×

De interessantste artikels wekelijks in je mailbox? Schrijf je in!

Ik ga akkoord met de voorwaarden
×

De interessantste artikels in je mailbox.

Ik ga akkoord met de voorwaarden